2016. július 3., vasárnap

31.rész: Lehet, hogy elutazok?? 1.fejezet

Sziasztok Aranyoskáim! Meghoztam Nektek a történetem folytatását. Remélem tetszik! ;) :*
Jó olvasást! :) <3


Nicky szemszöge-

Miután Carlost is sikerült felvilágosítani, rá kellett térnem egy elég fontos témára:

-John, mindenről beszéltünk kivéve, hogy mikor utazunk New Yorkba? Mennyi időm van csomagolni?

-Holnapután indulunk vissza. Addig van időd elbúcsúzni és nekem meglátogatni a testvéremet.

-Hogy MI VAN??-akadtunk ki egyszerre.- Ilyen hamar?

-Ahhoz, hogy el tudjuk kezdeni a munkát, muszály. Én sem így terveztem.


Augusztus 21.

Már csak egy napom van az utazásig. Nagyon izgulok. Csak fekszem az ágyamon, és a laptopomon nézegetem a lakást, ahol lakni fogok.

-Jó reggelt Kicsim! Hoztam Neked reggelit!-nyitott be a szobánkba Kendall egy nagy tálca reggelivel.

-Neked is Szerelmem! Nem kellett volna! Attól, hogy elmegyek, még nem kell ennyire elkényeztetni!-miközben mondtam leült mellém és odaadta a tálcát.

-Tudod, annyira rossz ez a helyzet.. Nem tudom felfogni, hogy elmész..

-Én sem. Nemrég még egy átlagos tinilány voltam, mostmeg itt vagyok: Veled. 

-Annyira szeretlek!-ölelt meg szorosan Szerelmem.


Logan szemszöge-                       

Csak csendben ültünk az asztalnál és gondolkodtunk. Igen, jól olvastátok, gondolkodunk. Még Carlos és James is.

-Ki kellene találnunk mivel lepjük meg Nickyt, mielőtt holnap délután elmegy!-szólalt meg Dustin.

-Nekem fogalmam sincs, de mostmár lesz indokom, hogy miért megyek New Yorkba!!!-kiáltott fel James.

-Maslow! Ezen ne viccelődj!-vágta nyakon a barátnője.- De ma estére ne tervezzünk semmit, mert Kendall elviszi valahova.

-Neked mikor mondta meg ezt???-tette fel a kérdést Alexa.

-Mikor még ti Carlossal az ágyban hancúroztatok!!!

-Te komolyan hallottad?-akadt ki Carlos.-Alexa, milyen hallgatózós lett mostanában valaki, akit Bellának hívnak!

-Biztos csak féltékenyek ránk!-csókolta meg Alexa Carlost.

-Ha végre befejeznétek, akkor folytatnám tovább..-szólt közbe Logan.-Nem kell, hogy meglepetés legyen, nem baj ha tud róla. De azért nem kell tudnia mindent. Az időpontok közül a ma este kiesett, maradt a ma délután és a holnap délelőtt. Nos?

-Szerintem ma valami közös program...-kezdte el palacsinta zabálás közben James.

-Például vidámpark!-vágott közbe Carlos.

-Tök jó ötlet!-egyezett bele mindenki.-James, mostmár folytathatod, amit mondani akartál.-közölte vele Dustin.

-Szóval, akkor ma vidámpark, holnap pedig lehetne egy úgymond búcsúebéd.

-Oké! Már csak Kendallt kell beavatnunk!-szólt Alexa.


Kendall szemszöge-

Hirtelen megcsörrent a telefonom, miközben Nicky kint volt a fürdőben. Egy SMS-em jött Bellától. Ez állt benne:

"Kendall, éppen most beszéltünk arról arról, hogyan búcsúzhatnánk el Nickytől. Azt beszéltük meg, hogy ma elmegyünk vidámparkba, holnap meg csinálunk egy úgymond búcsúebédet. NE MONDD EL NEKI!!!"

Gondoltam, amíg nincs bent a szobában, lemegyek a többiekhez, hátha jön ő is. Ez így is történt.

-Nicky, életem, minek öltöztél így ki?-ment oda hozzá James.

-Te ezt biztosan gondoltad Maslow??-vágta nyakon Bella a barátját.

-Ne bántsd már szegényt! Amúgy meg James, csak azért, mert olyan kedvem volt!

-De ez nem jó ötlet..-kezdte el Dustin. 

-Mert a vi.. Hupszi, erről nem kell tudnod!!-szólta el magát majdnem Carlos.

-Miről nem kell nekem tudnom???-kérdezte Nicky.-Jobban jársz, ha elmondod, mert ha nem..

-Semmi, semmi....


Alexa szemszöge-

Van egy olyan érzésem, hogy sejt valamit.

-Nicky, eljössz velem meg Bellával bevásárolni???

-Persze. Addig se unatkozok itthon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése