2016. augusztus 12., péntek

31.rész: Lehet hogy elutazok? 2.fejezet

Sziasztok! Kicsit hosszabb idő után újra jelentkezem. Mostanában azért nem foglalkoztam az írással, mert szombaton lakodalomba voltunk és előtte három nappal már sütöttük a süteményeket. Előtte héten pedig mindennap 8-tól 4-ig horgásztáborban voltam. De mostmár újra itt vagyok, újult erővel folytatom az írást!!!
Xoxo




Alexa szemszöge-

Legalább sikerült elcsalni itthonról. Már csak azt kell kitalálnunk, hogyan oldjuk meg, hogy jutunk el a vidámparkba a tudta nélkül.

-Bella, hívj már egy taxit, addig én elmegyek a mosdóba.-erre fogtam magam és a táskámmal együtt bezárkóztam a wc-re. Kissé megnyitottam a csapot, kivettem a táskámból egy darab papírt, egy tollat és leírtam a papírra a vidámpark címét és nevét. Ezek után óvatosan elzártam a csapot, lehúztam a wc-t, majd jöhetett a kézmosás.

-Nah végre, hogy készen vagy! A taxi már itt áll 25 másodperce!-rángatott Nicky az ajtó felé.

-Ennyire izgulsz babám?-kiabált a kanapén ülő Dustin.

-Na császtok!-próbálta terelni Logan a témát.



James szemszöge-

-Na akkor induljunk mi is, ha a lányok előtt oda akarunk érni!-pattant fel Kendall a kanapéról.- Nyugi, majd vezetek én meg még valaki. Azt majd ti eldöntitek.

-Oké, csak menjünk már!-kiáltottunk egyszerre.

Két kocsival mentünk, hogy visszafelé a lányok is tudjanak jönni. Az egyiket Kendall, a másikat Dustin vezette.

-Azok nem a mi csajaink?-mutogatott az egyik taxira Carlos

Pont ekkor jött egy SMS-em Bellától. "De gyorsak vagytok. Még jó, hogy be volt kötve Nicky szeme, másképp meglátja, hogy kapálózik Carlos az ablaknál. Olyan volt, mint egy kiskutya. Nickynek azt kellett mondanunk, hogy valami hülyegyerek csinálta a zajokat. Puszikaaa" 10 perccel később már ott is voltunk. A kocsiknak lazán nekitámaszkodtunk, úgy vártuk a lányokat. Nem sokkal később a lányok is megérkeztek. Bella és Alexa segített Nickynek kiszállni a kocsiból.

-Már ott is vagyunk? Merre felé ment a taxis? Amikor én megyek mindig tovább tart az út!-beszélt saját magához újdonsült énekesnőnk.

Kendall óvatosan Nicky háta mögé lopakodott. Levette a szeméről a kendőt, mire mindenki azt kiáltotta, hogy MEGLEPETÉS!!!

-Uramisten!! Mi, miért????-sikított Nicky örömében.

-Emlékezetessé akarjuk tenni az utazásod előtti napjaidat, ezért hoztunk ide, nem pedig vásárolni voltatok a csajokkal!!-csókolta meg Kendall élete párját.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése