2016. október 8., szombat

2.díjam!!!!

Sziasztok!! Örömmel jelentem be, hogy megkapta a blog a második díját!! Annyira boldog vagyok!! Bárcsak láttátok volna az arcomat, miközben ezt gépeltem!!!


Szabályok:

1.Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2.Küld tovább a díjat
3.Tedd ki a plecsnit, jól látható helyre, úgy hogy az én blogomra vezessen
4. Írj le 10 tényt magadról :) 


Köszönöm szépen a díjat CoverGirlRusher-nek!!



Tények rólam:

  • Decemberi vagyok.
  • 2 tesóm van.
  • Közgazdasági suliban tanulok.
  • Ez az első blogom.
  • Régen tanultam zongorázni, de mivel rájöttem, hogy ez nem az én műfajom, abbahagytam.
  • Nem járok edzeni.
  • Egyik kedvenc zeném Heffron Drive- Don't Let Me Go
  • Rengeteg BTR fanfictiont olvastam, mielőtt eldöntöttem, hogy én is írni fogok.
  • Jelenleg is azon gondolkozom, hogy kinek küldjem a díjat.
  • A blogírás a mindenem!! Még sokáig szeretnék vele foglalkozni!!!!!! <3





Nagynehezen, de sikerült eldöntenem, hogy kinek küldöm tovább a díjat. Aki kapja, nem más, mint:http://szerelem-es-baratsag.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése